ploppviola

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Liljenberg - 11 januari 2015 13:40

Då har vi köpt sängen till vårt nya sovrum.Rätt gött att fynda denna fina för 400 kr när den vi tänkt köpa kostar 4000.
Nu ska vi bara ha sängborden också.

Vi sov länge i dag oxå El jag försökte sova medan Miranda ständigt kom in o hade tusen frågor.
Hon ska leka hos Anja i dag.Stefan ska strax bort o lämna henne.
Jag badar Mollie o funderar på vad vi ska äta i dag?Ev hemmagjord pizza.
Måste isf handla.

Tror inte Stefan är sugen på o hämta mat iaf.Med tanke på att vi gjorde de i Fredes.

I veckan har jag lite att ta tag i ang barnen o skolan. Fredagens händelse.Ska kontakta Bun o skolverket bla.
Ev fler.Ska kolla hur skolan tänker o var deras anmälan tar vägen.Jag är inte intresserad av en anmälan/skrivelse som ska ligga gömd i något arkiv.

Hej för nu//M

Av Liljenberg - 11 januari 2015 00:48

De blåser som bara den här.Stormen Egon tydligen.Lite mysigt om man har turen att va inne.
Vilket vi ju är o har.
Sista barnet har just lagt sig Hiskligt hur dom vänt på dygnet på lovet.Isac sov till 11.30 i dag.De har han aldrig nånsin gjort innan.
Han har varit i väg på Laser dome med ngr kompisar.
Kul tydligen.

Pontus har varit på Markan med kompisar.
Jacob har varit hos farfar o tränat matte.

Jag har inte gjort nåt annat än jobbat i dag o lagt Mollie.
Såg en rätt kul film nu i kväll o nu är de dax att sova.Så sov gott på er alla//M

Min fina tjej fyller 6 år o ca två veckor Hon satt på jobbet o skrev kalaskorten
"mamma jag ska bjuda många så jag får många paket"

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards