ploppviola

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Liljenberg - 27 januari 2015 21:36

Vi har firat Miranda med farmor o farfar.
De blev ett speedat kalas med två spralliga töser.Mollie var övertrött o körde duracellkaninen.Miranda var förväntansfull o sprallig o ville ha tårta direkt efter maten.De blev ingen thaimat eftersom de ena var stängt o andra nedlagt.De blev mac Donalds i stället.Ingen klagade.

Miranda somnade glad o spänd inför i morron då hon fyller år.
Att hon blir 6 år kan jag inte förstå.
Min första flicka o största bebis på 4100 gram o 53 lång.

De har hänt lite på byggfronten.

Nu bilderna

Mollie har varit på 3årskoll.
Godkänd o klar.
Hon är dock efter i talutvecklingen o remiss är skickad till både logoped o för hörseltest
Hon har utvecklats mycket sista månaden.Hon har börjat härma de vi säger men hon ligger 1 år efter i rent tal.
Dagis har kontaktat hörselförskolan.
Ska se vad dom har att säga.Kan ev bli en plats där i höst.Då i kombination med hennes vanliga dagis

Av Liljenberg - 27 januari 2015 08:35

Nu är de mycket på G.
Vårt fönster sätts igen nu på fm.
Kranbilen kmr o taket ska påbörjas.
Badrummet slipas o grejas.Tror jag har 6 gubbar här i nuläget.PETRA kanske dax att komma hit hehehe.Nu har du väl fått dina glas så du ser lite oxå


Miranda ska till dagis o Mollan ska till BVC så henne tar jag ledig i dag.

Strax ta oss ut.
Blir Maxi o köpa lite i för i kväll.Miranda ska firas av farmor o farfar då dom inte kan i morron.

Trevlig dag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards