ploppviola

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Liljenberg - 19 januari 2015 20:50

Vill ha en byrå i sovrummet.

Kanske denna?

Eller denna?

Taket kom i dag.
Mörkgrått.
Blev en dålig bild.
Men är så glad.
Badrummet är gipsat o städat.Nu ska de bara spacklas o målas med våtrumsfärg /skydd.
Sen klinkas o kaklas.
Matsalen är och gipsad helt o hållet.

Flickorna är sover o jag ska fixa lite här innan eget sovläge.Blir tidig sängen.Huvudvärk o frusen.Go natt//M

Av Liljenberg - 19 januari 2015 13:31

Maxihandligen check
Räkningar betalda
Ostfralla o semla nere.
Har visat syster bygget
Hon leker med flickorna o jag gör just ingenting...nu iaf.
Mat ska påbörjas inom de snaraste.De blir lasagne för familjen o fiskgratäng för mig
Ser fram emot i morron.Blir Ikea o hämta Mirandas säng.
Hoppas den finns.Ska in o kolla lagersaldot sen.
Hej för nu

Marie Håller upp garaget

Vår baksida.Garaget nere o sen fönstret är vårt sovrum.Utskicket till höger är Mirandas rum o Mollies rum.Även Isacs men han har inte fönster mot baksidan.

Inne i garaget.Där fönstret är kommer där sitta en dörr.Dörren går in till vårt biorum.

Av Liljenberg - 19 januari 2015 08:21

Go morgon.Lite snö bjöd natten på.
Kunde kommit bra mycket mer tycker jag.

Natten har varit hektisk.I drömmarnas värld alltså.Drömde att jag var gravid i v 12.Visste inte hur jag skulle göra då jag varken ville göra abort el behålla.
Riktigt lång natt med många överväganden.Att man kan drömma så brett o detaljerat.Tänkte på mitt jobb:vem ska fixa de om jag får bebis.Hur skulle jag hinna med barnen o deras läxor.Massa funderingar om kroppen förlossningen mm.Jag funderade tom på att jobba med nyfödd bebis o att då ha den i bärsele...Jag var MINST sagt lättad då jag vaknade.
Tack säger jag.

Jag har ett tips till er o de gäller ett torrschampoo.De är köpt på fct i Tyringe för ca halva priset av vad de ligger på i butik.Jag testade de för första gången i dag.Mitt hår behövde då alltså tvättas för de var flottigt i hårbotten upptill.Sprayade gnuggade o pang oflott.
Toppenbra ju.Så testa om du inte gjort de.Ca 40 kr kostade de där jag nämnde.
Nu ska vi strax väg o handla.
Trevlig dag på er//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards