ploppviola

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Liljenberg - 9 januari 2015 22:12

Min son blev så glad i dag av att de snöade att han tog av sig tröjan.Inte jättebra men han gjorde de.Han fick en tillsägning av en lärare.Varav han löd på en gång.
Läraren gick upp o hämtade en annan lärare o bad henne påminna om mitt barns jacka.Vilket hon gjorde. Han tog på den direkt.När min son ska gå tillbaks upp till klassrummet står den läraren som sagt åt honom om tröjan o väntar in honom.Läraren säger att de där var väl jävligt onödigt gjort.(att ta av tröjan menar han då) varpå han tar tag om halsen på min son o trycker honom mot väggen.Flera kompisar blir vittne till detta.Dom ber honom sluta me. läraren håkker kvar sitt grepp.Skolan har anmält händelsen som jag klassar som misshandel.En kränkande behandlingsrapport är skriven.
De räcker inte med kränkande i mina ögon.

Helt oprovocerat...

Vet inte vad som händer nu men på Måndag när dom förhört läraren ska dom ringa oss igen.
Jag ser inte med blida ögon på detta.
Mitt barn är inte Guds bästa o kan va rapp i munnen men detta kom som från ingenstans.Vet inte villet problem läraren har men min son rör han inte igen.

Nu somnade min lilla Miranda efter en lång lekdag.Trött var hon.
Mollie lär hålla låda ngr timmar till.

Lite film o gott nu.//M

Av Liljenberg - 9 januari 2015 19:38

Vips där försvann Fredagen
Först trevlig pratstund som blev 3 timmar.
Sen I telefon..
Miranda följde med Linda o Milo hem
Hon äter kvällsmat o fredagsmyser med dom..
Pontus är på markan.
Pizzan är nere o magknip from hell är här.

Mollie somnade 17 o vaknade nyss så de blir en lång kväll.

Elkillarna har varit flitiga.

Nu ryggläge.//M

Duschen

Badkar

Lilla toan

Vi var få vid middagsbordet i kväll.

Snygg frilla

Av Liljenberg - 9 januari 2015 11:11

Skönt med Fredag.Den blir tom trevligare än förväntat.
Jag o flickorna har varit o Fredagshandlat

En paj är nere o likaså ett nogat.
Har man varit duktig på vardagarna bjuder helg o Fredag tillbaks hihi

Linda o Milo kmr strax.Barnen ska leka o fika o vi ska dricka kaffe/cola o tragga.

Miranda är så duktig trots att hon inte ens är 6 fyllda.Rabblar alfabetet.Ritar o målar skriver flätar o pysslar.
Denna flätan gjorde hon på sin Barbie o undrade om jag kunde de göra en likadan på henne.

De snöar o de blev pricken över i:et.
Vi har två elektriker här som grejar med ledningar här framme.
Börjar känna mig så förväntansfull.
Toainredningarna är klara som jag skrev i går.
Nu ska r kokas kaffe o dukas.
//M

Av Liljenberg - 9 januari 2015 06:36

Var jag trött i gårmorse var de bara förnamnet.I dag är jag TRÖTT!Ska försöka smyga upp ur sängen utan att väcka Mollie.Hon flänger hit o dit har gjort de mestadels av natten.
Go Fredag.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards