ploppviola

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Liljenberg - 17 januari 2015 23:51

Lördagsmys
Miranda har lånat min mobil igen.Hon gillar o ta foto liksom jag.
Nu är de snart dax o krypa i säng.
I morgon blir de lek för Miranda o vad vi andra gör får vi se
Ev får vi sålt Mirandas säng.På Tisdag åker jag o syster till Ikea o köper Mirandas nya.
Go natt//M

Av Liljenberg - 17 januari 2015 21:03

lägger jag in via mobilen

Av Liljenberg - 17 januari 2015 20:51

Halleda vilka diskussioner ang tapeterna.

Stefan vill tydligen inte ha något med blommor i matsalen.

Så nu har vi så gott som bestämt oss för en tegelväggstapet i mörk grå.Passar bra till de mörka golvet.


I sovrummet ska jag ha blommor.

Därmed bestämmer Stefan färgerna i garaget..

Ge o ta tack för i dag      



Av Liljenberg - 17 januari 2015 14:58

Jag gillar denna gardin.Men frångan är om vi klarar oss o ha den o utan rullgardin/persienn? Dom nya fönsterna vätter rakt mot ett hyreshus.
Jag ska ha blomor som går upp en bit.Gröna växter alltså.
Dom tapeterna jag visade i går är inre aktuella då Stefan inte gillar dom.Jag får ta dom ändå säger han men hur kul är de.Vill att vi är överens helt.
Jag letar nu efter vit bakgrund o så med svarta blommor.Kanske rosor?
Har du sett någon sådan?

Hur kul de än är att leta gardiner färger tapeter så väcker de även beslutsamhet hos mig.Man ska ju sen leva med valet rätt många år.
Jag har varit o jobbat o nu ska Miranda o jag köra o dela ut kalaskort.
Hej för nu.//M

Stefan ska sopa rent här nu

Annars är snickarna väldigt duktiga o städar rent.

Noggranna o flitiga till tusen.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards