ploppviola

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Liljenberg - 18 januari 2015 23:49

Slut för i dag o dax att sova.En helg går fort.Särskilt när man jobbar Lördagen
I morron ska de handlas lite mat o lite andra ärenden.Taket kmr förhoppningsvis.
Sen tar det väl två tre dagar att få klart.
Hoppas på att klinkers o kakelkillen. dyker upp.
Ja lär uppdatera er om läget o bilder Hoppas ni står ut med de!?Annars hade ni nog inte återkommit va!?
Sov gott//Mfet text

Av Liljenberg - 18 januari 2015 19:58

Mirandas säng blev såld.Så nu har vi bäddat med madrass på golvet.Mysigt tyckte hon.
Jag kikar på möbler...igen haha
Hittade en trevlig sida o här kmr lite av vad jag fastnat för.

Som köksbord o dom med två stolar till

Matsalsbord ×2
Soffan är i skinn o då sju platser.Stefan vill ha en fåtölj oxå

Av Liljenberg - 18 januari 2015 15:52

Dessa kommer i badrummet.

Innan städning som synes
Denna veckan blir taket fokuset.

Av Liljenberg - 18 januari 2015 14:56

Flera av er har undrat mer om bygget.Här kmr bilder o information.

Vår framsida.Tillbyggt till vänster.Där är toalett badrum o förhall.

Vi ska ha tre stycken sådana skåp på väggen utanför vårt nya sovrum

På denna väggen alltså.Dörren in är till vårt sovrum.

Denna väggen är i matsalen o de är där vi ska tagelstenstapeten.

Ena sidan av fönsterna i matsalen.

Matsalshörna med fönsterna.

Till vänster kmr kyl o frys o höger öppningen till sovrummet.

En bit av köket

Fönstret här är vårt nuvarande sovrum.De ska sättas igen o lite till vänster kmr nya öppningen.

Inne i sovrummet

Här ska köksbordet stå.Dörren ska bytas mot en altandörr.

Matsal

Av Liljenberg - 18 januari 2015 11:28

Kollar inredning till matsalen.De ska passa ihop med vårt vita kök.
Jag gillar Hemnes

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards