ploppviola

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Liljenberg - 8 januari 2015 23:05

Vi kommer att välja ett vitt kök lite i stil med detta.Inte mörk bänkskiva utan troligen i trä.Men vi ska ha en enda stor vask o i vitt som denna på bilden.
Elen är dragen i bygget bak o i morron dras den fram till toa o badrum o hall.

Go natt på er//M

Av Liljenberg - 8 januari 2015 21:01

Min kvällsmat.Grönsaksbiffar med grönsaker.Varierat o bra hihi.
Gott var de iaf.
Familjen fick stekta ägg o pytt i panna.

Jag fick städat här ordentligt idag.Dammsugat, torkat golv, dammat tvättat o röjt.Verkligen behövligt.

Flickorna o jag körde till morsan för o fira henne,efter dagis.
Jag klarade två frestelser i dag.
1 handla utan o köpa nåt skit(godis)
2 va på kalas utan att ta en enda bit.
Trots många frågor "ta nu en" osv

De märks att man varit uppe tidigt.Gäspar i ett.
Stefan o jag har kollat grejer till toaletten o badrummet o vi ska ge elkillen exakt position på rördragningar i morron.Här nedan kommer bilder på de vi valt änn så länge.

Dom håller på o läkta om taket o här springer alla möjliga killar.Snickare, elektriker rörmokare osv..

De blev en kort vecka för flickorna.Bara dagis i dag.Men skönt o mjukstarta.
Nu hoppas jag att Miranda snart sover.Jag ska gå o tvätta lite o sen ska vi kolla på mästerkocken.Ett av våra favoritprogram.
//M

Typ

Av Liljenberg - 8 januari 2015 06:37

Mitt i natten?
Tänkte jag när Stefan riste mig 05.55
Ah de var dax o gå upp.
Kändes minsann som natt.Men vips har man fyra mer timmar i dag.
Oj vad jag ska hinna med saker...hoppas jag.
Många planer men timmarna springer snabbt.
Snön är ett minne blott. Regnar nu.
Hej för nu o trevlig Torsdag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards