ploppviola

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Liljenberg - 12 januari 2015 21:02

hittade termovantar på Hm för 20 kr stycket.Köpte 10 par.Så dom skulle kostat 1000 kr o nu i stället 200 spänn .Lite skillnad.Behåller tre par själva.Sen dom andra har jag sålt el gett bort.

Vi gick ner till stan,jag o töserna.
Apoteket o beställde mediciner o fixade salvor till Miranda.Hennes hals o nacke är eldrött o irriterat o hon är på ett uruselt humör.Gråter för allt.I går hade hela huden på ovanryggen rest sig.I dag har exemen börjat krypa upp i ansiktet.Där blir jag orolig.Jag hade själv ett par år i tonåren täckt med exem i ansiktet o jag mådde så psykiskt dåligt av de.
Vill inte att hon får de likadant. Är så less på allt med henne hud Hennes ena hand läker aldrig o skinnet är så tungt, där är sårig o sprött alltid.
Måste hitta en homeopat.El jag vet inte vad att göra annars?

Jag hittade mjukisar till Pontus för 150 kr styck o två tröjor för 75 o 50.
Isac fick jeans för 150 spänn Hade kostat 249.
Miranda fick en tröja för 75 o monster high strumpor
på vanligt pris(80)
Vi var på Kappahl men märkligt nog hittar jag aldrig nåt där.El mycket sällan iaf.
Hm köpte vi vantarna o Miranda fick en fin topp för 50 spänn o sen supersöta djuren på.Hon har mannekängat o grejat här.

Jag var ner på Lindex i kväll igen då dom tagit betalt för 4 par byxor trots jag bara köpt 3 par.
Fick pengar tillbaka.
Miranda Pontus o jag var nerom Maxi o handlade Mat.
Mollie har sovit middag igen Fattar inte vrf hon är så trött nu igen.Men hindrar henne inte. Så kvällen blir väl sen igen.Miranda somnade för en stund sen.Jag har lovat Pontus dom nya byxorna inför i morron.Så dom ska hängas upp nu o Mirandas djurbyxor gå ska tvättas då hon vill ha dom i morron.
Jag har pratat med Pontus fröken o rektorn i dag o i morron får jag fler svar på mina frågor o hur dom ska bemöta detta.Jag vill ha en prick på läraren, minst.Dom ser allvarligt på detta enligt rektorn o läraren har erkänt.Känns bra ändå.
Hej för nu//M

Av Liljenberg - 12 januari 2015 08:22

Tankade bilen i går
Priset har minskat ett par kr litern. Blir ca 200 kr billigare för min del.
På En full tank alltså.

De fortsätter att regna o man vet inte riktigt vad man ska ta sig till.Inte kul o sätta sig i en park direkt.Bara vara inne, inte mycket roligare.
Miranda vill hitta på något.
Vi håller på o skriver hennes kalaskort o de blir kalas den 1 Februari.
Nu ska Mollie få frukost o sen har jag lite samtal att ringa.//M

Av Liljenberg - 12 januari 2015 00:33

Vi köpte en säng på facebooks köp byt sälj.Ett riktigt fynd.Vi var o hämtade den nu i eftermiddags.Så klart somnade Mollie i bilen.Andra gången denna vecka hon somnar middag.De gör hon inte mer annars.Så hon somnade här för en kvart sen.

De blev att vi åt resterna från i går.
Skönt o slippa laga mat en hel helg.

I morgon fortsätter snickarna med taket.De har regnat o blåst så mycket så de har läckt in.En av dom var här i går o satte upp en stor presenning.Himla gulligt att dyka upp en Lördag bara så.
Jag hoppas taket snart är på.Först då kan dom börja med innerväggarna o golven.
Längtar tills jag får sätta fingrarna i inredningen.
Jag har kikat runt på Ikeas hemsida efter sängbord o sänglampor till vårt sovrum.
Den "nya" sängen får stå i bitar fram tills vi flyttar i de nya.

Stefan var helt lycklig över vårt sängfynd."Jag visste inte att begagnat dög åt dig"Haha har jag aldrig sagt.
Ofta tycker jag inte man hittar fint begagnat o så är folk för hagalna o ska ha nästan lika mycket som för nytt.DÅ köper jag hellre nytt.

Nej nu måste jag sova o samla mina krafter inför morgondagens projekt Har en del att stå i minst sagt.Wisch me luck Tack.Go natt/M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards