ploppviola

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Liljenberg - 5 januari 2015 15:26

Tog med tre barn o gick till Kvantum.
Fick skickat mitt paket.126 kr gick de på rekommenserat(rek)
Köparen betalade 100 så jag la till övriga kronor bara.
Barnen fick köpt lite gott.Röd dag i morgon ju.
Jag har tagit bort alla vänner på fb för jag vill inte kunna bli hittad el ligga kvar i listorna där.Fick ett meddelande från Microsoft som beklagade.Mina misstankar är alltså besannade.Jag köper inte deras kontrollbehov o att dom ska kolla allt man tycker o snart tänker.Motsätter mig den övervakningen.

Hoppas att vi kan prata vidare på emalj o att ni hör av er här i bloggen o fortsätter att följa mig.
Flera träffar jag i dagliga livet o ni andra som jag kommit nära vi fortsätter prata på andra vis som sagt.

Jag har tacos på gång o längtar efter kvällningen.
Ska ta mig ner i min tvättstuga o se om de går tvätta.Lysrören är sönder så man ser inte så mycket där nere.
Kanske lika bra de hehe

Trevlig kväll/Monica

Av Liljenberg - 5 januari 2015 09:09

Gomorron.
I dag ska vi försöka att vända tillbaka dygnet.
Miranda o Mollie ser film här i vår säng
Dom vaknade 08.30.Jag ska snart ta mig upp o reda till mig.
Pontus ska väckas vid 9.30.Får börja lite mjukt med honom.
Han har somnat till 11. 11.30 sista dagarna.
Han har då somnat 00 30 o de är ju alldeles för sent.
Han känner sig helt bra nu.Skönt de.
Men har ngr doser kvar.
Någon som läser här som kör med KS.Silver alltså.Susanne,
Jag vill höra era erfarenheter kring de isf.Var du köper de o hur du tycker de är.Tack

Funderar på att gå ut en sväng i dag.Bort till Kvantum o skicka ett paket rekommenderat.Ska se vad de kostar.

De kmr inga gubbar i dag utan på Onsdag.Röd dag i morron kom jag på.

Nu sätter morgonen i gång.Trevlig Månsag//M

Av Liljenberg - 5 januari 2015 00:06

Jag tröttnade på att ha Facebook.
Så nu har jag avinstallerat mitt konto där.De tar upp mycket tid kraft osv.Så klart har de gett mig mycket oxå o jag (har)haft många fina vänner.För livet känns de som.Så därför skriver jag ut min email här så dom som vill fortsätta ha kontakt kan skriva till mig där.
monica@liljenbergs.net
De går bra o skriva under kommenar här oxå

Jag jobbar på att ha telefonen mindre i handen.Jag vill lägga mer tid på annat.
Jag vill börja läsa o lösa korsord tex.
Här vill jag fortsätta att skriva både för er o mig själv.
En sorts dagbok för mig o vad jag ger er vet jag inte.Men förhoppningsvis något eftersom att ni återkommer o vill läsa o titta.

I dag har vi varit o tittat när Jacob spelade fotbollscup.Så spännande o dom vann minsann hela alltet.
Mollie skötte sig.Även Pontus var med.Miranda har varit o lekt med Malte.
Isac får vi knappt ut på något längre o de är trist.En del av därför jag ska dra ner på mitt data o mobilanvändande.I morron bad jag honom att inte starta datorn när han vaknar.

I dag har jag lagt ut saker på blocket.Vi säljer Mirandas säng,en Bobbycar,en gungelefant o en barnbyrå.Dockskåp o en spis

Jag har även rensat o slängt saker kläder mm.
Frigörande känsla.
Vi kommer att köpa behovssaker till barnen nu vid födelsedagar o inte leksaker i den utsträckningen vi(läs jag) gjort.

Miranda får sängen i present av oss o ett par släktingar till
Mollie kommer få ett skrivbord.
Hon kmr även få en taklampa o en bordslampa.
Jag har en Ny Odd Molly kofta till salu om någon är intresserad.Kan isf lägga in bild o visa den.Stl 3.Alltså L.
Den kostar 1700 o jag säljer den för 900.
Frakt tillkommer om den ska skickas.
Nu ska jag försöka sova...Go natt//M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards