ploppviola

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Liljenberg - 3 januari 2015 20:08

Två fina hönor ligger o kollar film
Mollie har sovit en stund o vaknade med 39 grader.
Hon ser lite piggare ut nu.Gav ingen Alvedon.Tänkte att kroppen ska få jobba lite själv.Bakterierna trivs bäst i kroppstemperatur.Så då är kroppen smart o ökar graderna:alltså feber.Så de är kroppens sätt att få bort bakterier.Så då behöver man inte sänka graderna genom att ge Alvedon hela tiden.
Kommer de upp i 40 + ger jag dock då de kan bli feberterkramper o de är obehagligt.
Stefan är på jobbet o uppdaterar datasystemet.Jag ska strax ta tag i Mirandas tandborstning o smörjning
Jag har kollat runt efter en ny säng till Mirandas födelsedag.Bestämt mig för en fin från Ikea.Bild kmr här nedan.
Go kväll från mig//M

Av Liljenberg - 3 januari 2015 14:48

Detta golvet kommer i badrummet.

Dessa vita kakelplattor kmr i badrummet.Precis så som dom är satta här.

Detta golv kmr i köket.
Även i hallen vid toaltten/badrummet.
Två timmar så hade vi bestämt oss.

Av Liljenberg - 3 januari 2015 12:02

Detta blir de på lilla toan

Av Liljenberg - 3 januari 2015 09:01

OH my gad vilken skitnatt.Mollsan har hostat o flängt fram tills 03.30.Då ville hon gå upp.Jag kände på henna.:varm o febrig.Gav Alvedon sen somnade hon tack o lov.Nu ska jag raskt upp o fixa till mig.Måste ta vårt enda tillfälle o komma i väg o kolla ut grejer till vårt nya.På Måndag vill dom veta vad vi valt ut.Ska va klart i Januari.
Tar min hjärna av mos o går upp.Trevlig dag på er.//M

Av Liljenberg - 3 januari 2015 00:48

Med dessa ord säger jag Go natt.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards