ploppviola

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Liljenberg - 6 januari 2015 23:37

Kolla in bilden o ta åt dig.
För De finns bara en av just dig o du är perfekt.

Jag gick ifrån att va lugn till att känna mig kraftigt upprörd på ett par minuter.
Börjar känna mig frustrerad av att här är grejer överallt o att alla samlas i vår säng för o se på tv.
Tiden utan soffa o tvrum har varit lång o börjar nu kännas dryg.Har försökt att ha tålamod men nu tryter de o jag längtar verkligen efter att flytta ut i de nya både fram o bak.
Jag längtar efter att städa klädkammaren.Där finns allt som kom från fd bokhyllan o en förbaskad massa annat.
De går inte o få iordning på nåt o jag bara flyttar runt sakerna.
Jag behöver storstäda flickornas rum o renya en massa.
De ska jag göra så fort rutinerna med skola o dagis är här igen.
Hoppas nu att jag vaknar i morron av hammarslag.
Go natt//M

Av Liljenberg - 6 januari 2015 19:43

På Torsdag när flickorna är på dagis ska julen åka bort.
Finner inte riktigt kraft tid ork innan dess
Behöver storstäda efter julhelgens ledigheter.
Nu är de läggning för Miranda.

Miranda har ritat till mig

Av Liljenberg - 6 januari 2015 18:33

Rätt kasst när man köper en presentkort på Bio på Kvantum o de sen bara går använda i tex Kristianstad.300 till inget.Någon som vill köpa för 200 spänn.Frakt ingår isf.
Bion var bra när vi väl kom in.
Vi hade fått fel biljetter.Fel tid alltså.Han vägrade släppa in oss utan bad mig gå o byta dom o jag bad honom att göra de själv.Dom som skrivit ut fel.Varför ska jag ställa mig i en lång kö?
Tog en stund men sen gav han sig o bytte dom.Tack biografen.Kunden i första rum var de här ja.

Rätt gulligt när en liten kille bredvid oss viskar:har ni 3:d glasögon.?Nej sa jag.:Har du? hihi

Vi har ätit varma mackor o nu ska flickorna borstas o smörjas.

Sen ska vi se tre sista avsnitten av Grimms o lite gott till de.I morron börjar alvaret.I två dar sen är de Fredag igen haha.
På Torsdag ska vi till mor som fyller år o på Lördag ska Miranda på barnkalas hos sin dagiskompis Alma.

Vad vi gör i morron vet jag inte ännu.
Malin o Malte vill ni träffas?

Hej för nu.//M

Av Liljenberg - 6 januari 2015 13:58

Säljer denna fina färgstarka mammuten för 350 kr.Där är små bubblor som är obetydliga i mina ögon.Till vänster uppe:se bild
Man får syna för o se dom.
Den kostade strax under 1000 för ngr månader sedan.
En rejäl kvalitets byrå.Säljes endast för platsbrist
Nu strax bio

Av Liljenberg - 6 januari 2015 10:32

Oj Vad svårt de kmr bli att gå upp kl 06 på Torsdag.
Men skönt för jag gillat inte o sova bort halva dagen egentligen.

Nya nötter att bita i.
Möten som väntar i skolan.
Några frågetecken som ska rätas ut.Jag är redo för de.

Skolfrågan med Pontus.Var ska han gå.?
Hur går de med nuvarande skolan.?
Jag skulle vilja flytta över honom direkt i femman nu i höst.Isac vill över nu i 7an.
Miranda börjar och skolan o de hade vart bra att ha alla tre på samma.Vi ser skolan från vårt hus så på de viset blir de perfekt.
Sen är en fin yta inte allt.

Rektorn har jag haft många möten med så hon vet att jag inte nöjer mig förens allt är som de ska va o enligt skollagen.Den finns av en anledning.

I dag ska jag o Isac äntligen på bio.Vi fick ställa in de sist då Pontus fick öroninflammation o vi fick åka till doktorn.
Vi ska se Sune i fjällen.

Stefan ska ta ut flickorna.
Miranda går o klär sig o fixar direkt när hon vaknat.
Ordning o reda med denna grebba.

Nu frukost!//M

Från i går.

Av Liljenberg - 6 januari 2015 01:11

Tydligen får jag börja om på bana 1 igen om jag inte synkar candy crusch till mitt fbkonto.Jag är på bana 709 så de känns inte frestande att börja om nu.Så då får jag göra de.(sänka alltså)Ni kmr även se när jag gör inlägg här på bloggen men för övrigt kmr jag inte vara aktiv där.
Ja nu är de sova som gäller.Hoppas på nattsömn då först Jacob har fått ont i örat o nu flänger Mollie hit o dit.Stefan är förkyld o jag har huvudvärk.Jippi
Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards