ploppviola

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Liljenberg - 10 januari 2015 17:33

Tack till alla er som skrivit snälla saker om händelsen i går.

Miranda o jag har varit på jobbet.Mycket o göra där i dag.
Trött Nu.
Stefan håller med maten.De blir flygande Jacob.
Flickorna kollar teve o jag ska bara ligga här o vila till vi ska äta.
Energilös i kropp o själ.
Förundrar mig så mycket över folks reaktioner.
Trodde inte barnaga var så legalt hos många.El i mångas tycken.
Inom många områden står folk kvar med sina skygglappar o vägrar se mer än rakt fram.
Jag har fått lära mig mycket på min resa o kan säga att jag har kört om en del del människor.Jag går med högt huvud för vi fostrar våra barn med kärlek hänsyn respekt trygghet,regler
Sen är de inte värst många som väljer att va hemma o finnas för sina barn på heltid.Jag vet att alla inte har den möjligheten o de gör inte dig/dom till dåliga människor för de.Men jag/vi sköter fostran av våra barn o vi gör minsann ett bra jobb.

Sen är barn olika o olika svåra att fostra.
De är egna individer men egen vilja.

Nu ska jag inte tragga mer om detta.

//M

Av Liljenberg - 10 januari 2015 14:51

Tråkig inställning en del har här inne.
Att de skulle va ok att trycka upp min son mot en vägg bara för att han skulle förtjäna de.Han gjorde nåt dumt:tog av sin tröja ute. Inte bra gjort men knappast något man förtjänar stryk för va!!!!Dessutom löd han på en gång vid tillsägelsen.
Sen att läraren stod o väntade in honom mellan husen för att trycka upp honom bevisar ju en ännu större fulhet.Perfekt när inga andra lärare ser för barns ögon väger ju inte lika tungt sen.
Tror inte ni skulle vilja bli upptryckta mot en vägg på ert jobb o att någon säger att du är jävligt dum.
Hade du anmält de? De tror jag.Barn är lika viktiga o mina barn pucklar man inte på för att man är en idiot själv.//M

Av Liljenberg - 10 januari 2015 01:10

Då somnade Mollie oxå.00.47 typ.Lagom!Så går de när man sover middag mellan 17 o 19.De gör hon nästan aldrig.Sover middag alltså.
Vi har kollat på en komedi som handlade om två personer som vaknade i varandras kropp.Alltså killen fick känna på hur de var att va tjej o tvärtom.
Rätt kul.
Blev väldigt lite kvällsgott eftersom jag fick enorm mageknip o mådde illa.
Nog magen som vant sig vid mindre mat.

Jag har funderat vidare på incidenten på skolan o de är inte första gången denna person trycker upp folk i väggen.Dock har de inte hänt oss mer denna gång
Men illa nog ändå.
Jag kommer att ta upp de på Måndag.

Känns inte som personer med våldsamt humör ska jobba med barn, el folk överhuvudtaget.
Klockan springer i väg o jag ska knipa lite sömn.Hoppas Mollie sover bättre ännu förra natten.
God natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards