ploppviola

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Liljenberg - 26 januari 2015 19:41

Sjuklingen mår lite bättre i kväll.

Förväntansfull flicka fyller 6 om 2 dagar.

Gjutet till bubbelkaret o duschen

Golvspacklat en bit.

Lite förberedelser inför lite kalas i morron.

Kokosbollar gjorda.
Stefan hämtar tårtan i morron hos Malin.
Miranda har önskat sig thaimat,så de ska vi ha.

Av Liljenberg - 26 januari 2015 13:31

Ah. Vilket himla skit.
Pontus har spytt 7 ggr.
Han kan inte dricka förens de kmr upp igen.

Vi har golvläggare o spackelgubbar här.
Plus dom vanliga två snickarna.
Badrummet målas med fuktspärr o fallen till avloppen sätts/gjuts nu.

Snickarna sätter taket i garaget.

Rätt påfrestande att ha dom här inne.Särskilt då två är hemma från skolan plus att flickorna öser på rätt bra.

Jag är inte yr men känner mig inte hundra.Ipren, sen funkar de ändå.

Vi var inom Rusta igen.Jag köpte ett nyckelskåp till nya hallen o sophink till badrummet Upptäckte att dom har fina handdukar där .Köpte fyra stycken o ska testa dom.Är dom bra ska jag ha fler.30 kr st.
Vi har handlat till Mirandas kalas.Farmor o farfar kommer i morron o kompisarna på Söndag.På hennes dag kmr förhoppningsvis hennes mormor moster.
Kalasgodispåsarnar laddade.

I dag längtar jag till kvällningen.

Familjen ska få lasange o jag ska äta tonfisksallad.Jag har påbörjat mitt nya liv.

Kör utrensning just nu o hopas få ut massa celluitmög

Hej för nu//M

Av Liljenberg - 26 januari 2015 00:37

Vi(jag) har som jag tidigare skrivit,tänkt ha röda detaljer i vårt nya kök Har tittat runt på olika retro radios.Fanns snygga vita också
Hittade slutligen en som jag nu har beställt.

De är den längst ner.
Kom till mamma.

Ska sova nu.Lär väl drömma om retro vintage,tapeter mm.
Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards