ploppviola

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Liljenberg - 14 januari 2015 22:32

Vi tog oss en runda i de nya när vi lagt flickorna.Gick o planerade för lampor möbler mm
Riktigt mysigt var de.
Gipset är påbörjat o de rasslar verkligen till nu.
Nu ska jag titta ur en tapet till matsalen.Vi ska ha en fondvägg där.I övrigt ska vi ha väv som ska målas vit.De blir väldigt lite tapet överhuvudtaget där.Vi kmr fortsätta köksmiljön ut i matsalen där vi ska ha nån sorts vita skåp/hyllor/vitrinskåp som vi ska ha till förvaring/bokhylla.

Känns som de faktiskt närmar sig slutet.
I morron tar dom upp hålet till toaletten o sätter därmed igen hålet från(nya)
hallen sett.
Bilder kommer.
Sov gott//M

Av Liljenberg - 14 januari 2015 19:09

Gips i badrummet

Nya hallen

Av Liljenberg - 14 januari 2015 13:24

Badrummet

Av Liljenberg - 14 januari 2015 09:18

Mollie vaknade till en stund när vi la oss i går men sov sen fram till 7.30

I morron öppnar dom upp hallen o sätter ny dörr.Se bilden.Där klädhängaren är nu alltså.

Fler väggar är uppe redan.Flitiga gubbar.
Ja jag älter men jag är så förväntansfull.Tänk till våren när vi ska inreda.
Så kul.
Allt kmr inte bli klart pang bom o vi ska själva göra en del när dom är färdiga.Men bara att öppna upp o få större plats.

Mindre kul var elräkningen som kom i förrgår.Deras stuga plus alla värmefläktar har dragit massor Vi fick en 2 ggr så dyr räkning.Inte jättekul men men.

Nu ska jag fortsätta med mina plikter Städ tvätt o plock de eviga görat.Men man ska va glad att ha både armar o ben i behållning o att man kan göra de själv.Hej hej//M

Läxtips:skriv svenska o engelska på vars en sida av korten.Som ett typ av memory Pontus gillar de o lär lättare.Även Isac.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards