ploppviola

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Liljenberg - 16 januari 2015 23:59

Hemmagjord pizza.
Två barn färre till kvällsmaten.

En film o lite snacks senare ska jag försöka sova Hoppas de går.Jag somnade innan o vaknade 16.45 Kommer nog drömma om tapeter.
Go natt

Av Liljenberg - 16 januari 2015 20:59

Denna är rätt fin.Kanske till matsalen?

Kanske till sovrummet?

Av Liljenberg - 16 januari 2015 17:42

Av Liljenberg - 16 januari 2015 14:16

Mys med denna hönan.
Vi har varit hos farmor o Miranda stannade kvar där tills i kväll.
Jag är lika trött ännu och ska vila lite.
Jag har aldrig varit en person som vilat utan har alltid varit gång o städat o fejat hela dagarna.Men de är ändring på de.Så skönt o bara va.
Jag har förberett för min hemmagjorda pizza.Bara bottnarna som ska göras sen.Allt är hackat o stekt o väntar på att läggas på.

Snickarna är färdiga för dagen.Dom har satt upp gips i taket i vardagsrummet.
Jag är helt lyrisk o vill bara sätta fingrarna i inredning.
Ska googla runt lite o titta på tapeter.
Nu lite bilder tagna från vårt nuvarande sovrum.
//M

Där Ska kyl o frys stå o bakom är vårt sovrum

Här är ingången o där ska vårt matbord stå.Dörren ska bytas mot en altandörr

Matsalen/vardagsrummet.Ser litet ut där men fler bilder kmr senare så ni ser ytan.

Av Liljenberg - 16 januari 2015 08:32

Miranda har haft min mobil o tagit en massa bilder.
I dag är jag tröttare änn tröttast.
Vi kollade film i går o de blev sent,plus att jag inte kunde somna på ett bra tag.
Hade en tryckande huvudvärk som är borta nu.

Gubbarna är på taket o gör de sista inför att lägga takpannorna.Dom kmr i dag el på Måndag.Sen läggs dom på en gång.Skönt så vi får tätt.De har ju regnat o blåst massa så de har regnat snett o genom pappen o in.

Vi ska strax köra o Fredagahandla o sen vidare mot farmorn.
Just nu känns de som jag ska somna o inte orka något...
Men blir nog piggare snart Trevlig Fredag på er//M

Av Liljenberg - 16 januari 2015 00:25

Väggen till badrummet igensatt.Sett från hallen.

Nya hallen.

Nu är de dax att krypa till kojs.
Verkar som jag får ta en tbl.Huvud o ansikte värker.
Lika bra o ta migräntbl för de känns som mer än vanlig huvudvärk
I morron ska jag o flickorna till deras farmor för fika tragg o promenad.

Ska bli kul o komma hem sen o se vad gubbarna åstadkommit.

Kom gärna med tapetförslag.
Vi ska ha nåt fint till vårt sovrum oxå.Något romantiskt som passar till vår vita säng.Jag gillar vintagestil.Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards