ploppviola

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Liljenberg - 25 januari 2015 20:14

Om dessa finns i stan?Tex Tanzimara

Av Liljenberg - 25 januari 2015 18:08

Hittade denna fina vårjacka på Lindex webbsida.Visst är den fantastiskt fin!?
Den kmr v 5 står de.Pax säger jag.
Ska bli Mollans.

Finns ingen fin där till Miranda i nuläget.
Får se vad som kmr till killarna.
Vi äger en del jackor om man säger så.Isac har vuxit i från de mesta o Pontus likaså.Pontus borde kunna ha någon efter Isac.Men så är jag så fånig o vill ha samma till dom två.

Jag har mest legat o vilat o nu ska jag se om jag orkar ner i tvättstugan.I veckan ska gubbarna va i hela huset.Väggar ska öppnas.Avlopp ska dockas på befintliga osv..
Sen önskar jag mig tillfälligt snöfritt så vårt tak kan läggas.Sen kan de snöa igen.Lagom till lovet Tack.

Hejhej//M

Av Liljenberg - 25 januari 2015 14:27

Va glad man blir över att få frågan:är du gravid igen?
Nog för att man inte är pinnasmal men inte är jag stor nog att misstas för gravid väl?
"nej jag är bara tjock"kändes gött att svara.

Själv vågar jag knappt fråga höggravida i rädda att missta mig.

Vi kom i väg en snabb sväng i morse till Rusta men fick skynda hem då jag mådde riktigt illa.

Ligger i min säng nu o orkar inget.
Flickorna är pigga för tillfället.Snoriga o hostiga dock.



De blir en likadan taper vi tänkt till sovrummet,men Lila i grunden i stället.Till matsalen vill Stefan hellre ha den ljusare varianten.Kan nog tänka mig de.

Av Liljenberg - 25 januari 2015 08:37

Renovering

CDON


Två länka rmed godbitar


Jag vaknade yr o konstig..Har tagit proviva o ipren så får vi se vart de bär hän.Mollie har varit brännhet i natt.

Jag har inte gett alvedon utan tänkt att kroppen måste få jobba ur sig febern i bland.



Hej för nu


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards